miercuri, 13 mai 2009

Cine sunt eu?

Cine sunt eu? Nimeni altul decat acelasi Andrei Turea pe care unii il stiti altii nu-l stiti. Pentru cei care nu ma cunosc, sunt nascut la 7 decembrie 1984 intr-o comuna numita Viisoara, Raionul Glodeni, un sat amplasat pe malul Prutului chiar linga rezervatia naturala Moara Doamneasca. Am crescut in familia lui Victor si a Lidiei Turea. El tamplar ea contabil...pe linga toate acestea amandoi erau buni crestini. La varsta de 5 ani raman orfan de tata. In anul 1991 pasesc pentru prima data pragul scolii iar in anul 2000 absolvesc Gimnaziul din satul natal. Imi continui studiile la Liceul Teoretic din Comuna Cuhnesti, Raionul Glodeni pe care il absolvesc in anul 2003 dupa care sunt admis la Facultatea de Teologie Ortodoxa din Cluj-Napoca. In anul 2007 absolvesc cursurile facultatii mentionate dupa care mam inscris la masterat la Facultatea de Sociologie ;i Asistenta Socila din Bucuresti.Cam aceasta este mica mea activitate atat de viata cat si de studii.Mia placul de mic sportul in special fotbalul - tare mare bataie mai primeam de la mam din cauza lui, dar tot de mic am fost crescut in duh cestinesc lucru de care ma mandresc si ii sunt recunoscator mamei pentru ca chiar daca uneori ma obliga sa merg la biseica acum cand realizez importanta acestui lucru numi pare deloc rau. Despre frati? Mai am doi frati si o sora. De sora si fratele mai mare mă desparte o distanţă de 8 respectiv 9 ani iar decât fratele mai mic sunt mai mare cu 4 ani. Cu siguranta ca copilaria mia fost mai legata oarecum de fratele mai mic ca toate boacanele le faceam impreuna dar intodeauna am avut relatii stranse si cu fratele si sora mai mare ca numai ei stiu saracii cat neau tarait in spate cand eram mici. De un lucru sunt sigur si miau zis mai multi ca cand eram mic eram tare moftoros, nu ca acum nu as fi...Iata in mare parte cine sunt eu...un biet copil trecut prin multe...dar inca nu prin toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu